Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"I saw that you were perfect, and so I loved you. Then I saw that you were not perfect and I loved you even more."
Sylwia5278
Luiza





|| cienie: ice princess blue - Transform + pearl No4 - Sephora + violet - DoT + plum - DoT + indian red - DoT + liliac purple - DoT + thistle violet - DoT + petunia wave - DoT || konturowanie twarzy (puder): alabaster - Transform + nude beige - doT + deep tan - DoT + quest blush - Stardoll Academy || konturowanie twarzy (sztyft): bronze shade stick - Transform + geisha shade stick - Transform || pomadka: nude beige - DoT || eyeliner: teal - DoT  || kredki do oczu: blue heaven - DoT + bright purple - DoT  ||

Może są jakieś makijaże, czy połączenia kolorystyczne, które chcielibyście zobaczyć? Jestem otwarta na Wasze propozycje i z wielką przyjemnością przyjęłabym takie wyzwanie!

16 komentarzy:

  1. Kolejny raz mnie zszokowałaś,
    bo rewelacyjny makijaż przygotowałaś.
    Róż z fioletem pięknie się miksuje
    i calość się świetnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny makijaż, świetne kolory ale chciałabym zobaczyć jakiś ciemny i trochę mroczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oczka, lubię takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie w moim stylu ..

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  5. Make-up wygląda badzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym zmienił tylko brwi na ciemniejsze, ale oczy prezentują się meeegaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż oczu, ale kolor ust bym chyba zmienił na bardziej różowy/nude żeby trochę zbalansował te oczy :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta są tak dopasowane do skóry tylko z jednego powodu. Kiedyś usłyszałam, aby stawiać w makijażu na jeden bombowy element. Postawiłam na oczy, myślę że cel osiągnęłam. Więc nie chciałam dawać równie mocnych czy ostrych (?) ust.

      Usuń
  8. Piękne przejścia między kolorami :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!