Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style


Do dzisiejszego postu wybrałam stylizację naszej rodaczki o nicku B.E.A.T.K.A 
oraz użytkowniczki z Turcji larissa-Goldie. Według mnie obie użytkowniczki zasługują na to miano. 

B.E.A.T.K.A bardzo elegancka, świetnie dobrany złoty pas zaznaczający nie tylko talię,
 ale uwydatniający  kolor spódnicy, choker z czerwoną różą stawia kropkę nad "i" . 
Larissa-Goldie -prawdę mówiąc miałam przygotowaną inną jej stylizację, lecz uznałam, że ta również Was zachwyci. Białe spodnie ( temat naszego etapowego konkursu w modowych rywalach),
 użytkowniczka genialnie połączyła z czerwonymi kozaczkami i czarną, wielowarstwową bluzą.
No i oczywiście bez nadruku nie byłoby to samo.


A Wy co myślicie o moich wyborach stylizacji na dziś?

10 komentarzy:

  1. Pierwsza świetna, druga też mi się podoba, ale zdjęłabym czapkę(?) z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 stylziacja bardziej m isie pdooba jest przekiekna!Niby sportowa ale ejdnak elegancka :D Super stylizacje .

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje widziałem w apartamentach użytkowniczek (turecką widziałem właśnie wczoraj) i obie mi się bardzo spodobały! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest fantastyczna a w drugiej nie podoba mi się ten choker

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba looki wyglądają bosko. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za wyróżnienie! stylizacja drugiej doll bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. druga mi się bardzo podoba,jedyne co bym wywaliła to czapka...pierwsza też jest ok,choć nie podoba mi się ten choker,jak dla mnie ta róża jest za wielka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie ładne, ale bardziej podoba mi się stylizacja od tureckiej doll.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!