Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi rywale- etap III - głosowanie
Stylizacje z białymi spodniami zostały już dostarczone. 
Niestety niektóre grupy rozpadły się, a osoby, które odpadły straciły tym zachowaniem szansę na wygraną.

W każdej grupie pierwsza stylizacja należy do lidera danej grupy 
(osoby, która w poprzednich etapach uzyskała największą ilość głosów)

A teraz głosujcie na te outfity, które powinny dostać się do finałowego etapu.
Głosowanie trwa 3 dni.
















.

24 komentarze:

  1. Rozumiem że moja grupa się rozpadła, ale ja oddałam stylizację, której tutaj nie ma ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobał mi się ten temat i teraz widzę że mogłam się bardziej postarać. A co do stylizacji innych to uważam że jest tylko kilka dobrych stylizacji a reszta jest albo przeładowana albo dziwna

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze żadna nie powaliła,ale na te poprawne oddałam głos

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosy oddane.
    Sorry, że tutaj, ale wasz blog roboczy jest dostępny dla wszystkich. To tak specjalnie zrobione? xd
    qof-to-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałem, spełniłem swój obywatelski obowiązek. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowane :D choć nie które stylizacje są średnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobały mi się może 3 stylizacje, reszta wg mnie średnie
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem ze biale spodnie mialy byc tematem przwodnim ? Ale u np , u Disneyka_ wgl ich nie widac.Bezsens .
    O dziwo oddalam 10 glosow , myslalam ze oddam max 5 . Oddalam glos na : 2,5,6,9,12,13,14,15,18,21,22.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks!

      Sylwia5278

      Usuń
    2. Zadanie było "ubierz dollkę w białe spodnie" Nikt nie mówił, że nie mogą być zasłonięte. ;) stardollowy10

      Usuń
    3. Niby tak , ale bylo temat : BIALE SPODNIE , a nie kurde plaszcz.Moim zdnaiem jak jest cos o bialych spodniach to ze musi to sie najbardziej odznaczac z calej stylizacji :)

      Marta32222

      Usuń
    4. Ale Ty sie na mnie uwzięłaś, niektóre stylizacje nawet nie mają dokładnie białego a bez nude niebieski czy nawet pod róż ale nie Ty już od jakiegoś czasu uczepiłas się mnie... Powiem tak stylizacja miała być z białymi spodniami każdy pokazał na swój sposób ja pokazałam na swój, użyłam białych spodni ? Użyłam więc w czym problem i czego tak sie cal y czas doszukujesz ?
      Pozdrawiam Disneyka_

      Usuń
    5. To jest tylko moje zdanie:) i mam swoje powody;) Z reszta co napisalam to prawda:) A inni maja podchodzace kolory ,ale przynajmniej ladne:)

      Marta32222

      Usuń
    6. Masz swoje powody, ciekawe jakie a no tak bo na innym konkursie napisałam że wole zagłosować na aranżacje ładniejsza od Twojej ale była mniej w temacie.
      Tak zawsze hejtujesz stylizacje a czemu sama Tak To nie wzięłaś udziału?

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Aleksandra Matusiak16 sie 2017, 12:59:00
      Masz swoje powody, ciekawe jakie a no tak bo na innym konkursie napisałam że wole zagłosować na aranżacje ładniejsza od Twojej ale była mniej w temacie.
      Tak zawsze hejtujesz stylizacje a czemu sama Tak To nie wzięłaś udziału?


      Marta3222216 sie 2017, 13:47:00
      Nie prawda nie chodzi o to :) Robisz tu nie potrzebny spam ;) Nie hejtuje wsyzstkich stylizacji , nawet hejtuje to jest z amocne slowo ;) jak juz to krytykuje:) , bo m isie nie podobaja.Jak bys wiedziala i czytala wsyzstkie posty to bys wiedziala ze nie jestem na tym blogu dlugo , dolacyzlam tu niedawno i nie jestem od poczatku konkursu. Nie pozdrawiam ;))

      Marta32222

      Usuń
    9. Czy wy możecie się uspokoić, każdy ma inny gust i nie musi się z innymi zgadzac. Obie macie rację, tematem były białe spodnie a nie beżowe,nude,jasno różowe czy jasno niebieskie, spodnie te też powinny być widoczne a nie prawie całkowicie zakryte. I proszę was obie przestańcie spamować komentarzami bez potrzeby.

      Usuń
    10. Przecież nigdzie nie było napisane, że spodnie muszą być ŚNIEŻNOBIAŁE. Kolor biały ma wiele odcieni, więc nie rozumiem po co ta spina. Zgadzam się jednak z argumentem, że spodnie powinny być wyeksponowane trochę bardziej u disneyki, bo u niej prawie ich nie widać. SPODNIE to był temat przewodni!!!!!!

      Usuń
  9. Bardzo ciężko było mi wybrać 10 stylizacji :/ Parę z nich jest naprawdę świetna, ale reszta nie bardzo przypadła mi do gustu. Kibicuję Wam, qawerty789 i natusia_182 <3
    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się ta czcionka z nazwami "grup", ale to już kwestia gustu. Co do stylizacji, to bez szału, spodobała mi się tylko jedna i to na nią oddałem swój głos :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją uwagę przykuły jedynie dwie stylizacje, mianowicie propozycja od o397 oraz od miss_wiolaxx. Oddałam 10 głosów, bo widać, że niektórzy poświęcili czas by stworzyć ładne stylizacje.
    _Charmed_Girl_

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje tragiczne.. Z 3 są warte uwagi.. Jaurs55, dorota100 i MajkaStar199

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!