Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
When the World Was at War We Kept Dancing
Pomimo tego, że kurtka-darmówka wygląda świetnie, trudno było mi cokolwiek sensownego z nią stworzyć. Ostatecznie postawiłem na dobór białych spodni, tenisówek, okularów, kolczyka, worka, użytego jako plecak, paska oraz koszulki stworzonej z t-shirtu, spódnicy oraz kwiatka. Jestem zadowolony z ostatecznej wersji, na instagramie ciepło się przyjęła, jednak chciałbym poznać także Wasze opinie.

Okulary RIO || Kolczyk Trails || Koszulka Vinyl + Callie's Picks + 5to9 || Kurtka Special Offer + Stardesign Fashion || Pasek Voile || Plecak Basics || Spodnie Clique || Buty Nelly

9 komentarzy:

  1. Calkiem niezla,pomimo ze nie podoba mi sie ta kurtka.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ok, ale pozbyłbym się okularów i kwiatka, który wygląda tam bardzo niezręcznie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się, może to przez ten worek

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba i plus za Lanę :D

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajna :) ja dla tej kurtki aż doładowałam konto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest w porządku, pozbyłabym się okularów z czoła. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!