Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Cowards die many times before their deaths. The valiant never taste of death but once."

Sylwia5278
Luiza


|| cienie: quest brown - Stardoll Academy + royal white - DoT + orange - DoT + nude beige - DoT || konturowanie twarzy (puder): crimson - DoT + milk chocolate - DoT + nude beige - DoT + quest terracotta - Stardoll Academy || konturowanie twarzy (sztyft): chocolate shade stick - Transform || pomadka: burgundy brown - DoT || eyeliner: hot orange - DoT + black Sephora || kredki do oczu: hot orange - DoT + red velvet - DoT + midnight black - DoT ||

11 komentarzy:

  1. Piękne kolory, całość nie przytłacza ogólnie mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę mega makijaż. Ja żadnego nie potrafię zrobić swojej doll! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się tym razem średnio podoba, bo przez ten ciemny kolor pod oczami doll wygląda jakby się nie wyspała xd Reszta jest okej, ale nie mogę przestać patrzeć na te worki pod oczami xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się makijaż oka, wydaję mi się tylko, że kształt ust trochę przytłacza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają te kreski na oku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ten ciemny cień pod oczami :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!