Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style


Dziś mam dla Was dwie niezwykłe stylizacje. Mam nadzieję, że obie przypadną Wam do gustu.

Pierwsza o397, w tym wydaniu blady róż połączony z limonką wydaję się 
bardzo artystycznym lookiem. Całość dopełnia genialny make-up.
 FedericoMosi, bardzo nietypowa, inspirowana Włochami stylizacja również wpadła w moje oko.
Uważam, że to świetnie skomponowany look, dobrze dobrane proporcje kolorów 
oraz złote dodatki robią efekt: wow. 

 A Wy co myślicie o moich wyborach stylizacji na dziś?

15 komentarzy:

  1. Pierwsza mi sie kompletnie nie podoba, druga jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są boskie, uwielbiam wszystkie stylizacje Kasi *o397*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. druga podoba mi sie bardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza jest fajna tylko saszetka nie pasuje,a właściwie to jej kolor,druga jest świetna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cuda , 2 to jest porpstu mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga lepsza tylko te kolczyki są za wielkie. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są świetne, jednak uważam drugą za lepszą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są suuper. W pierwszej cenie sobie połączeni kolorystyczne, a w drugiej pomysł na spodnie i dobór dodatków. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja, eeee to nie mój styl xd widać że właściciel/właścicielka kotna o397 ma wyobraźnię i chce coś z nią zrobić,ale według mnie już za bardzo zaszalal(-a) z kolorystyką. Co do drugiej, to na pewno trafia w mój gust, całość wygląda gustownie i z klasą, a to lubię najbardziej 😎 Xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też się pierwsza nie podoba

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!