Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life

SrebrnaMuza
Aleksandra

Witam Was w ten niedzielny wieczór! Już jutro szkoła, a ja czuję się jak przejechany banan. Czy tylko mnie tak szkoła wykańcza? Mam nadzieję, że macie lepszy nastrój ode mnie.

Sukienka z Windows on the World ma swój odpowiednik w rzeczywistości. Można było ją zobaczyć w pokazie Agua De Coco Spring-Summer 2011.

obrazek pochodzi ze strony: http://us.fashionnetwork.com/galeries/photos/Agua-de-Coco,6149.html

 
Przygotowałam dwie propozycje:

1. bluzka- Windows on the Wolrd | spodnie- LE | torebka- PPQ | choker- Riviera | buty- MSW
2. bluzka- Windows on the World | spódnica- Couture Tribute | torebka- Fendi Tribute | okulary- Callie's Picks | naszyjnik- MSW


Która stylizacja wygrywa ten pojedynek? ;)

Dowolną rzecz z CP wygrywa: cherry9713
Gratuluję! Zgłoś się do mnie.

15 komentarzy:

  1. 1st bardziej mi się podoba, w drugiej nie podoba mi się ta torebka, a w pierwszej nic dodać nic ująć ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest brzydka ale w twoich stylizacjach to nawet mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy ten sam nastrój :<
    Fajną nazwę ma ta marka - kiedy wpisałem tę nazwę, wyskoczyła mi woda kokosowa. Jak weszła kolekcja, w której była ta sukienka, to byłem święcie przekonany, że to spódnica. Sukienka wygląda ciekawie i chciałbym mieć ją w szafie.
    Obie stylizacje są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha czasem w necie wyskakują naprawdę zabawne rzeczy :P

      Usuń
  4. Żadna mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja jest bardzo fajna,ale jeśli chodzi o samą sukienkę to nie podoba mi się

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w pierwszej stylizacji ♥ świetnie wszystko połączyłaś, wspaniałe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie, sama w sobie ta sukienka mnie nie powala, nawet bym na nią nie zwróciła uwagę w starbazaarze, ale twoje stylizacje z nią są genialne *.*
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Stardollowa wersja sukienki kompletnie mi się nie podoba, wygląda jak worek na ziemianki. W Twoich stylizacjach jednak wypada super :)
    Dziękuję za nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na żywo ta sukienka wygląda super, na stardoll trochę gorzej, aczkolwiek Ty wystylizowałaś ją świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka świetnie wygląda w letnich stylizacjach, ale nie wiem czy chciałabym mieć ją w szafie. :p Twoje propozycje są bardzo podobne, ale bardziej pasuję mi pierwszy look. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie są złe, ale sukienka mi się nie podoba:\

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!