Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Możesz mnie zabić, ale nie możesz mnie obrazić...
Hejka wszystkim!
Na początku chce przeprosić Was za to, że ostatnio post się nie pojawił. Niestety nie mogłam sobie wcześniej go przygotować, a w piątek z powodu "złych warunków atmosferycznych" nie mieliśmy prądu. Wybaczycie? 
Tymczasem zapraszam do rozwinięcia.


Do ostatniej chwili liczyłam jeszcze na to, że Admini dodadzą jakąś świąteczną dostawę mebli i akcesoriów, ale chyba jednak mogę jedynie pomarzyć. Szkoda. Naprawdę czekałam na coś nowego, świątecznego do mojego apartamentu. 
Aranżacja jest oczywiście typowo świąteczne, czyli taka jak najbardziej lubię. Święta to dla mnie naprawdę magiczny czas i kocham wszystkie dodatki Bożonarodzeniowe! To daje taki niesamowity nastrój i wygląda niesamowicie. 
A jak tam Wasze przygotowania do świąt? Posprzątane już? Pierniczki gotowe? Ja poszłam na łatwiznę i zamówiłam sobie przepiękne pierniczki! Jeżeli chodzi o sprzątanie to w sumie nawet nie zaczęłam :D 


Jak podoba się Wam dzisiejsza aranżacja? 
Jak zawsze czekam na Wasze opinie!


PS Ogląda ktoś Dawno, dawno temu? Ja się okropnie wkręciłam! Mega Wam polecam!

20 komentarzy:

  1. U mnie w domu nie ma co tak wcześnie zaczynać porządków, bo zaraz i tak się nabrudzi :)
    Wnętrze przytulne :p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przytulnie, świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z jednej strony ladne, ale nim dluzej patrze to wyrzucilabym pare elemtow albo dodala, bo na jednej cianie strasznie pusto jest

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! skąd jest ten śliczny fotel?

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uważam, że ta w porównaniu do innych jest słabsza, choć i tak bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. :) Też czekam na kolekcję świąteczną, ale coś im słabo idzie.
    Muszę się zabrać za ten serial, ale jak tylko sobie pomyślę, że wkręcę się w kolejny, to na święta ciężko będzie o porządek. xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze jest cudowne, ten fotel będzie mi się po nocach śnił, muszę go kupić. A co do przygotowań to ja nawet jeszce o tym nie myśle, ale moja mama już panikuje że z czymś nie zdąży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem fotel jest piękny. Ale ta kolekcja była już dawno, to jakaś świąteczna nawet była wtedy

      Usuń
  8. Bardzo przytulna aranżacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chce ktos podeslac link do pierwszego odcinku tego serialu??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam tutaj http://alltube.tv/serial/dawno-dawno-temu-once-upon-a-time/807 Daj znać jak Ci się podoba, nie zrażaj się po pierwszym odc tak jak ja :) Jak przyjaciółka mnie zmusiła żeby dalej oglądać tak teraz przestać nie mogę :D

      Usuń
  10. jezu kocham cie i ten film!!!! Jestem po 1odc tak zauroczona, tym malym chlopcem i emma to takie urocze.. i w ogole to przedstawienie z basniami boze, dziecinstwo.. ide ogladac kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem już na 3 sezonie. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak ktoś to wszytsko ze sobą wszystko połączył.

      Usuń
    2. Bez kitu, zabieram sie za 3odcinek

      Usuń
  11. Twoje wnętrza są tak piękne, że o ile zawsze miałam wywalone na świąteczne kolekcje, tak teraz czekam na jakąś dostawę, żeby kupić choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak przyjemnie i świątecznie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!