Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Off White
Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że admini dodali ten Tribute do Starplazy, aż doładowałam ss haha Jestem tylko zawiedziona, że nie dali któregoś z tych długich do kostek pasków.
 1 Okulary, kolczyk Stardesign | Marynarka Archive | Top Off White | Body Voile | Pasek Off White | Nerka Original Future | Spodnie Fallen Angel | Buty Evil Panda

2 Golf Mr. | Kurtka Evil Panda | Nerka Off White | Zegarek HB Summer Retro | Spodnie Off White | Buty Riviera

13 komentarzy:

  1. Też jestem szczęśliwa. Stylizacja jak zawsze cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo jak mega! Chyba nawet nie jestem w stanie zdecydować która podoba mi się bardziej. Przekonałam mnie do zakupów, szczególnie tych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja jest świetna :) ja też trochę rzeczy kupiłam z tego sklepu :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdziwiłam się, że admini postawili na Off-White, bo to tak bardzo nie w ich stylu, ale też bardzo cieszy mnie ten wybór. Stylki są bardzo ładne, szczególnie pierwsza jest super. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylki, ale nie wierzę czemu wybrali kopio-twory virgila zamiast projektantów mających trochę wyższy poziom.

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu to wywalczyliśmy, jakąś nową markę, aż nie chce się wierzyć :O To na pewno jakiś krok i ten sam fakt już mnie cieszy, to, że wielką fanką tych rzeczy nie jestem, nie ma znaczenia.
    Stylizacje super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłem niesamowicie zaskoczony tym, co zobaczyłem w Starplazie. OFF WHITE? No kurcze blade, tego nikt się nie spodziewał, że będzie kolejne Tribute i, że to będzie całkowicie nowe Tribute! Z tego sklepu podoba mi się prawie wszystko, a pieniędzy nie ma!
    Twoje stylizacje są B O S K I E! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ też byłam bardzo zaskoczona! Może admini w przyszłości będą dodawać inne Tribute, których jeszcze nie było, bo szczerze znudziły mi się te typu D&G, Marc Jacobs itp...

      Usuń
  8. Uwielbiam ten tribute, a jeszcze bardziej Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się niezbyt spodobał ten sklep. Kupiłam dwie rzeczy i wystarczy. Natomiast jeśli chodzi o stylizacje to wyszły supi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja w ogóle mi się nie podoba.
    Druga jest ciekawa i ładna. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!