Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dzięki za stream!

     Hej ziomki kosmodromki! Dzięki Wam za dzisiejszy stream, było mega! Patryk i jego arabska charyzma oraz niesamowite wyczucie stylu (xD) zrobiły cały live! Jestem mile zaskoczona, że było Was tak dużo. 26 osób - to był rekord dzisiejszego streama! Będziemy to powtarzać, na pewno. A tymczasem, kiedy tylko chcecie, możecie do mnie wpadać, nawet jeśli będę grała w coś innego niż Stardoll. Chętnie z Wami poploteczkuję zawsze!

     Tym razem czarno, trochę elegancko, trochę cwaniaczkowato. W sumie większość z Was widziała już dziś tę stylkę, ale wstawiam, będzie na pamiątkę. Tym razem nic nie przerabiałam! Domazałam jedynie tło. Wyszło?

     Po ostatniej wizycie mojej teściowej dostaję szału - wszystko poprzestawiała, pochowała i nie mogę niczego znaleźć. Trzymajcie mnie, bo nie wytrzymie.

     Co u Was? Macie śnieg? U mnie w Koszalinie jest niesamowicie zimno i niesamowicie ponuro. Nadal nie wiem, czy chodzę po w psiej kupie czy w błocie.

Buziaczki,
Sejcia 

30 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! U mnie nie ma śniegu, ale jest niesamowicie zimno, brrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu dziś rano spadł, a wieczorem go niemal nie było :D Także tego.
      Dzięki! ♥

      Usuń
  2. Cudowna. U mnie tak samo:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥
      Noo, ta pogoda. Tu teraz ferie to dzieciaki nie skorzystają xD

      Usuń
  3. Stylizacja czaderska! U mnie też zimno - 8,5 brr, a może być gorzej. A , śniegu nadal brak.
    Dzięki za streama :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Iwonka że wpadasz na streamiki :D
      Jeszcze jest trochę czasu żeby się zrobiło biało ♥

      Usuń
  4. Kozaki - och i ach! Fajna stylka. Tylko nie lubię tej czapki.
    27 - oglądałem Was w okienku na blogu, nie byłem zalogowany tam na ten czat. U mnie nie ma śniegu. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, 27! :D To jest sukces! Dzięki wielkie, serioo ♥

      Usuń
  5. Ej, Koszalin? To blisko do mnie xd
    A stylizacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mraaau! super jest! I te ponętne usta! :)
    W Rzeszowie pizga złem, ale śniegu nie stwierdzono :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Cię nimi wycmokać po lewym uszku XD
      Nie wiem czy u Ciebie może pizgać bardziej, niż przy morzu :D

      Usuń
  7. świetna stylizacja :) u mnie właśnie pada śnieg i mróz ścisnął,- 11 xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zazdro! Dziś w sumie coś spadło, ale już tego nie widać :D Dzięki!

      Usuń
  8. U mnie słoneczko bez śniegu ;3 A stylizacja suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd są te piękne spodenki? Stylka jest świetna

    Teściowie to tacy specyficzni ludzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie denim & supply ;)

      I jak czasami są złoci, tak czasami chce się wyjść z domu, kiedy oni są, haha :D Ale to chyba jak z każdym

      Usuń
    2. A nie, to museum mile. I to kombizon ;)

      Usuń
  10. Świetna stylka, pierwszy raz widzę tak dobrze wystylizowane te spodenki/kombinezon. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki bardzo! Powiem Ci że lubię ten kombinezon, ale dotąd nie miałam na niego zbytnio pomysłu :D A w szafie leżały i leżały!

      Usuń
  11. super stylizacja! wczoraj ominął mnie stream :( widziałam jedynie chwilkę, akurat jak coś mówiliście o Białymstoku i grałaś w cs'a :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie wiem o co z tym Białymstokiem chodziło, zwróciłam uwagę bo to moje miasto haha :D

      Usuń
    2. A Patryk tam kiedyś jechał całą noc i biadolił jakieś głupoty xD Daleko mamy do siebie, oj dalekoo

      Usuń
  12. Było świetnie! Ja miałam puszczonego streama główne w tle.
    Stylizacja bardzo ładna, mimo, że prawie all in black, podoba mi się. Ta cała kombinacja ze sweterkiem, spodenkami i kamizelką wypada bardzo ciekawie.
    U mnie śniegu nie leży wiele, taki puszek przymarźnięty bym powiedziała, ale za to jest mega zimno. Chociaż wiem, że w okolicy wyciągi narciarskie są czynne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że w ogóle przyszłaś i pogadałaś choć trochę :D
      To była stylka 5 minut, jak ostatnio się meczyłam 2 dni, tak teraz przyszło coś od razu. Cieszę się, że wyszło pozytywniee.
      Łoo, narty. Kiedyś pojeżdżę, jak będę żoną Hollywoodu będzie mnie stać na takie przyjemności co weekend xD

      Usuń
  13. Śliczna :) Steam był bardzo fajny :*
    u mnie śnieg właśnie pada, liczę że troche poleży

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!