Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I'm trying but I keep falling down
Hejka! Zrobiłam sobie właśnie krótką przerwę w nauce, by dodać posta. Jutro mam kartkówkę ze strony biernej. Wiem jak się buduje zdania i nawet sobie rozpisałam wszystkie czasy żeby się nie pogubić :) Ale jak przychodzi co do czego i widzę zadania to dostaję jakiegoś paraliżu. Nie potrafię ich zrobić. Dlaczego angielski musi być taki trudny? :(
Załączam Wam tym razem drapieżną stylizację w dwóch wersjach. Nie mogłam zdecydować się na spodnie, dlatego Wam zostawiam wybór. Oceniajcie!


1.bluzka&narzutka- It Girls | spodnie- Vinyl | torebka- Subcouture | buty- Yves Saint Laurent Tribute | naszyjnik- The JetSet
2. spodnie- Special Offer

33 komentarze:

  1. Znam Twój ból. Też mam problem z angielskim... Stylizacja bardzo fajna, prosta ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słówka są jeszcze do ogarnięcia, ale gramatyka jest straszna... niestety nie znam nikogo kto mógłby mi to wytłumaczyć :( Moja pani za szybko tłumaczy, bo uważa, że to jest takie proste, że każdy z łatwością ogarnia.

      Usuń
    2. Ja ci mogę wytłumaczć haha

      Usuń
    3. Dzięki za propozycję, w razie czego będę pisać. :) tym razem dałam radę, dostałam 3+! Uwielbiam te plusy, bo jest nadzieja, że umiem coś więcej xD

      Usuń
  2. Jejuu, angielski to zło:(
    Stylizacje są takie sobie, niby mi się podobają, ale im dłużej patrzę, widzę coraz więcej rzeczy, które bym zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! :) Mogłabyś konkretnie napisać co byś zmieniła?

      Usuń
    2. Może temu, że nie podobają mi się obie pary spodni i ta narzutka. Na pewno zaczęłam bym od dodania podszewki. Wymieniłabym także torebkę, bo wydaję mi się, że po prostu dziwnie ona w tym looku wygląda. Ale podziwiam za pasujące paznokcie:P

      Usuń
  3. Dla mnie strona bierna jest prosta! Życzę Ci powodzenia na jutrzejszej kartkówce! :)
    Bardzo mi się podoba stylizacja z szarymi jeansami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozytywne słowa! :D Mam nadzieję, że uda mi się ją zaliczyć ;P

      Usuń
  4. Ja zmieniłabym buty a reszta miodzio c:
    Powodzenia jutro! Ja mam obecnie podobnie z matmą tyle, że o ile w domu umiem rozwiązać nawet najtrudniejszy przykład to na kartkówce już nie, szczególnie gdy sorka powie że mamy 10 minut na to..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Uuu.. 10 minut to naprawdę za mało..moja klasa czasem potrafi i całą lekcje pisać xD Zawsze mówimy 'niee proszę nie zbierać, jeszcze chwilka'. Akurat z matmą radze sobie najlepiej; jakbyś miała kiedyś kłopot to pisz śmiało :D

      Usuń
    2. A masz podstawową czy rozszerzoną? :)

      Usuń
    3. Całe szczęście, to może kiedyś się odezwę. Co do czasu pracy nie wiem jak u Ciebie ale u nas jak ja jestem w 1LO to dostaje pracę która sorka w 15 minut robi, a osoby wyżej 2 i 3 dostają pracę którą sorka w 20-25 minut robi. Chyba dobrzr to wytłumaczyłam xd

      Usuń
  5. bardzo ładna stylizacja :) jednak wolę wersję z czarnymi spodniami :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardziej przypadła do gustu wersja szarymi spodniami, tak strasznie nie lubię tego granatowego sweterka ... wydaje mi się,że on tak wisi na lalce. Gdyby go wymienić na jakąś białą koszulkę byłoby idealnie (oczywiście dla mnie) haha :) Ale ogółem bardzo fajne stylizacje ^^ A co do angielskiego u nas też Pani szybko tłumaczyła, ale ja jestem z tych osób, które nie umieją gramatyki wytłumaczyć ona jakoś tak sama idzie haha dlatego mogę jedynie życzyć powodzenia i zaufaj swoim przeczuciom :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wskazówki! Mnie się bardzo podoba kolor tego sweterka :)

      Usuń
  7. Chyba nie widziałaś strony biernej w niemieckim. W porównaniu do angielskiego, to jest dopiero hardcore :p
    Stylizacja w porządku, pierwsza wersja zdecydowanie lepsza, choć wciąż krzyczy głośno „basic”. Ostatnio było przesadzone w drugą stronę, skrajności to chyba Twoja broszka :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiesz co, ta stylizacja była robiona pod wpływem natchnienia xD trudno jest Wam dogodzić..

      Usuń
  8. Prosta ale mi się podoba. Dobrze dobrana kolorystyka. Nie przeszkadza mi brak podszewki - o co widzę, ktoś już zwrócił uwagę. Buty dałabym jakieś bardziej proste, ale może dlatego, że nie lubię tego fasonu. I jak dla mnie lepsza z szarymi jeansami, z czarnymi jest zbyt monotonnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie dawalam podszewki, bo według mnie oszpecilaby tą stylizację. :)

      Usuń
  9. Wybieram tę po lewej. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro angielski jest trudny to tym bardziej nie polecam łaciny xD
    A stylizacja przyjemna dla oka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. No drapieżna to ona nie jest xd
    Ogólnie taka średnia i zwykła. Chyba już przywykłem do innego typu stylizacji i takie na co dzień mnie nudzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...każdy ma swój styl, w którym dobrze sie czuję. Ja robię takie proste stylizacje, bo takie mi się podobają. Czasem próbuje robić inne, bardziej ryzykowne, ale jak sami widzicie nie wychodzą mi.
      Cieszę się, że nie slodzicie mi, nie piszecie jednowyrazowego komentarza, dzielicie sie swoim zdaniem i dajecie mi przydatne wskazówki. Ale jednak brakuje mi tutaj "czegoś" i od dłuższego czasu zastanawiam się czy robienie stylizacji przeze mnie ma w ogóle sens..

      Usuń
    2. To Tobie mają podobać się stylizacje i sprawiać przyjemność podczas tworzenia. Nie opieraj się tak bardzo na opiniach innych ludzi :)

      Usuń
  12. Wersja z czarnymi spodniami podoba mi się bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest spoko, tak dzienna.
    Myślę, że kluczem do zrozumienia wielu rzeczy w angielskim jest osłuchanie. Wtedy jakoś łatwiej załapać z pozoru nielogiczną gramatykę. Przynajmniej to się sprawdza w moim przypadku. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z ustnej na maturze miałam wesoło haha, bo nigdy wczesniej nie rozmawiałam po angielsku :) mimo ze uczylam się 12lat to nie powiem że umiem ten język. look boski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wole stylizacje z pierwszymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosta, ładna stylizacja, wolę wersję z szarymi spodniami :)
    No i ciekawe jak tam po kartkówce...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!