Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Girlboss
Witam w poście o nazwie: "Zgadnij co autor miał na myśli". Nie wiem co mi się stało, że stworzyłem te dwie stylizacje. Tym razem polecam Wam serial, serial o ubraniach i o spełnianiu marzeń. Fajna krótka i wciągająca historia, która luźno opisuje powstanie sklepu Nasty Gal. Nie wiem co jeszcze mogę o nim napisać..... Po prostu obejrzyjcie go!

Stylizacje tak jak już napisałem, sam nie wiem jak powstały. Za dużo w nich kolorów i wzorów jak na mnie, ale co tam, każdy czasem potrzebuje odmiany. 

Moje gorzkie żale? Tym razem chyba ich nie mam. Może ewentualnie wspomnę o wycofaniu nowych kolekcji, bardzo mnie to cieszy, bo już dawno bym się niektórych rzeczy pozbył i kupił coś nowego. Prywatnie: znajomi zmienili mnie w potwora, zyskałem pewność siebie i ludzi boję się już troszkę mniej. Tak poza tym komentujcie i oceniajcie!
1| Top-Dolce&Gabbana | Gorset-RIO | Pasek-It Girls | Spódnica-Bonjour Bizou | Torebka-LE | Okulary-Original Future | Buty-LE | 

2| Opaska(Pasek)-Runway | Bluzka-Young Versace | Sukienka-LE | Torebka-LE | Kabaretki-Evil Panda | Buty-Antidote |

9 komentarzy:

  1. Pierwsza stylka to cudo. Druga jest w porządku, ale strasznie przeszkadza mi różowy makijaż. Idealnie pasuje on do pierwszej stylizacji, ale do drugiej już niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, znajomi mają na nas ogromny wpływ! Nie zawsze ten pozytywny niestety :p Ale czy to źle - nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej nie podoba mi się ta sukienka :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szczere chęci znalezienia czegoś, co mogłoby mi się spodobać w obu stylizacjach, ale nie mogę nic znaleźć. Przede wszystkim te trochę już nudne siateczki na nogach psują mi wszystko.
    Chciałam obejrzeć "Girlboss" jakiś czas temu, ale słyszałam, że fabuła i ogólne ukazanie historii nie należy do najlepszych. Teraz mam więcej czasu to może sama sprawdzę, czy fajny ten serial :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha ha, a to źli znajomi xD Tylko nas nje zjedz skoro Cię zmienili w potwora :D Hmm, to może następnym filmem jakiś horror będzie? ;3 Co do stylizacji - pierwsza jest świetna :D Druga na pierwszy rzut oka wydała mi się strasznie chaotyczna, ale jakoś tak mi się podoba nawet mocniej niż pierwsza xD Dużo się w niej dzieje, nie jest nudno i wszystko ze sobą fajnie współgra~ Powiedziałabym, że jest bardzo odświeżająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest ciekawa i całkiem mi się podoba, chociaż coś mi w tym topie nie pasuje. Druga jest za to bardzo ciekawa, ale sukienka sama w sobie średnio mi się podoba. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi właśnie druga podoba się dużo bardziej niż pierwsza, ale dwie są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza się jeszcze broni, bo to taka prosta stylka ale spójna. druga jest jakbyś próbował na siłę, bo to nie idzie razem, no może tylko sukienka i rajstopy razem

    w sumie z ciekawości może bym obejrzał, ale w sumie wolę oglądać filmy na razie lub oglądać trainspotting poraz setny (kocham). fajnie by było gdybyś się dzielił muzyką tutaj w sumie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza fantastyczna! Mimo lekkiego chaosu jest artystyczna i piękna <3
    Druga kolorystycznie wymiata, jednak nie jestem do niej przekonana

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!